Variant Mini
Reis verslagen EgJo
Reisverslag Frankrijk-Spanje 02-06-2014 tot 16-07-2014 week 6

10-07-2014
We zijn vanmorgen om 09,45 uur weer vertrokken, we willen niet zover rijden vanwege het schudden  van de camper bij het optrekken tussen de 50 en 70 km/uur. Om 13:00 uur komen we aan op een mooie camperplaats in Bergkamen aan de haven.
Deze camperplaats kost 7 euro per 24 uur verblijf. Een kaartje kan uit een betaalautomaat worden gehaald.
We zijn ’s avonds uit eten geweest bij een Aziatisch restaurant aan de haven. Toen  we bij de camper terug kwamen, kwam er een man bij ons, die ons vroeg of deze camper van ons was. We dachten…wat hebben we nu weer gedaan. Maar hij feliciteerde ons omdat we de 14000 bezoeker waren.

We kregen een fles witte wijn en een tas als aandenken
11-07-2014
We zijn vanmorgen om 09:30 uur vertrokken richting Tecklenburg. Om 11:50 uur kwamen we aan op camping Regenbogen in Tecklenburg. Dit is ook en mooie camping met een binnen- en een buiten zwembad. Deze camping hadden we extra uitgekozen omdat de kleinkinderen enkele dagen bij ons kwamen logeren in onze eigen grote koepeltent.
Camping Regenbogen is een mooie camping zeer geschikt voor kinderen, met een mooie speelplaats en een mooi verwarmd binnen zwembad en ook nog een buiten zwembad. De kinderen hebben zich hier een week lang prima vermaakt....(en wij ook...... lekker gezwommen en spelletjes doen met de kleinkinderen.)
De mooie kinderspeelplaats
Het buiten zwembad
Het verwarmde binnen zwembad
Heerlijk zwemmen en spelen met de kids.

16-07-2014
Vandaag gaan we opruimen. We moeten om 13:00 uur de plaats hebben verlaten, maar de kinderen willen ook nog graag voor het laatst een keer zwemmen. We zijn dus direct maar de tent gaan afbouwen en opruimen. Het was half één toen we alles hadden ingepakt en opgeruimd. We hebben de camper buiten de camping op de openbare parkeerplaats geparkeerd en zijn toen nog weer met de kinderen naar het zwembad gegaan. De kinderen hebben nog lekker 1½ uur gezwommen.
Om half drie zijn we van de camping weggereden naar huis. We waren om 16:00 uur thuis.

Toen we thuis waren bleek dat onze buren  alles hadden versierd. Dat is nog eens leuk thuis komen.

Het was een hele mooie campertrip waarin we veel hebben gezien.